Välkomna till Misans blogg!

Alla inlägg under juli 2012

Av Misan - 13 juli 2012 17:47

Jo detta är min sim som ska vara med i Fantas tävling!!!!!!!!!

Ladda ner honom på exchange, jag ska ladda upp honom idag.

Enjoy!!      


Han har egenskaperna Bra sinne för humor, flörtig, virtuos och snackare, det är ditt val vilken egenskap han ska få när han blir ungdom!!!!!

Ladda ner honom HÄR!

Av Misan - 11 juli 2012 14:25

 Ja som rubriken säger, FRÅGESTUND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så fråga på! Någon gång, jag vet jag suger på att planera, kommer detta inlägg komma. Med någon gång menar jag kanske om högst en vecka!

Fråga på!!!!!!!!!!  Ni får gärna fråga flera gånger, bara så ni vet!!! Jag ska även göra (kanske) en 30-dagarsutmaning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Av Misan - 7 juli 2012 19:29




 

Detta är min sim, Liz Calunger. Varje gång jag köpt ett nytt exp. så gör jag en sim/familj som ska testa alla nya grejer från det nya spelet. Hon är en rik vampyr som är en duktig mixolog och piano spelare.

 

Vardagskläder ett. Alla kläderna är från kvällsnöjen och frisyren är nerladdad på rea, 70 simpoints. När det inte är rea på den kostar frisyren 100 simpoints.

 

Vardagskläder två. Byxor från leva livet och tröja från kvällsnöjen (tror jag). Skorna är från grundspelet.

 

Vardagskläder tre. Blusen är från grundspelet eller husdjur, inte säker. Liz har en kort kjol under som är från kvällsnöjen.

 

Finkläder ett. Klänningen är från kvällsnöjen som det mesta av hennes kläder och skorna från exchange.

 

Finkläder två. En fin långklänning från grundspelet som jag designat om i skapa en stil.

 

Finkläder tre. Både klänningen och skorna är från exchange.

 

Sovkläder.  Från grundspelet.

 

Idrott. Tröjan och shortsen är från kvällsnöjen och skorna är från exchange( balettskor. haha)

 

Badkläder ett. "Baddräkt" från kvällsnöjen, igen.

 

Badkläder två. Överdelen från kvällsnöjen och underdelen är jag osäker på, inte exchange.

 

Badkläder tre. Baddräkt från exchagne.

 

Här "vampyrslummrar" Liz!

Gissa vad som hände precis när min sim gått ut från gaderoben och blivit färdigfotad. När hon gick ut utanför lägenheten kom en meteorkrasch! För första gången i mitt sims! Nice. Fast den enorma meteoren var bara värd 2000, en annan gång när min sim tittat i telskåpet och sett en krasch, var den värd 32.000! 


Ladda ner henne från min sida på exchange, här! Tyvärr finns inte alla kläder med, bara vardag ett men inte två eller tre, om du fattar.

Av Misan - 6 juli 2012 14:32













  Hoppas att alla som ville rösta hann det. Frågan var vilket land Tottie skulle åka till, Frankike, Kina eller Egyptien? Vann gjorde förslaget att Tottie med familj skulle åka till KINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas ni ser fram emot nästa del!!!!!!!!!!!!!!! KINA HÄR KOMMER TOTTIE!


Tyvärr får Vida stanna hemma.


   

Lite bilder tagna från KINA!

Bild 1 tagen på akademin och bild 2 på en stig upp på ett berg!! :P

Av Misan - 5 juli 2012 11:55

Igår när jag spelade i bridgeportsåg jag en märkvärdig syn, en hjort sim hoppade runt!!!!!    


HIHI! Det stod inte bara hjort, utan något annat, som jag tyvärr glömt...

Vet ni något om denna ovanliga hjort säg till, kommentera!

Av Misan - 5 juli 2012 11:15

Jo, kvällsnöjen och Leva livet!!!!

Det är bla. därför jag inte har lagt upp något, för att jag testar dem för fullt!

JIPPIE!

De äger än så länge, det ända dåliga är att stora lägenheter bor det redan folk i, så man får vräka dem. HEHEEE.

 


Min vampyrsim! Jag vet att hon ser ut som Alice Cullen lite grann eller mycket grann.

Av Misan - 2 juli 2012 21:17

Nu kommer den... första delen!

Ingen intro, bara så ni inte letar runt efter den!


Jon

Tesha

 

 

- Muttern, var är muttern? Aha där är du. Då ska du också in där.  lalala.

Jon hade hållt på att upfinna tidsmaskinen i säkert 20 år, alltså sen han var tio. Han hade misslyckats varje gång, fast nu kände han att han var den på spåren.

 

- EUREKA!!!!!!!! YES I DID IT!!!!!!!!!!!!!!!

 

- Bara en sista justering så... nu borde den fungera perfekt.

Jon har tillochmed paxat en låda med kläder till olika tider som han ska besöka.

 

- AJ AJ AJ!!!! Varför ska inte gamla låder funka, bara för att man nästan aldrig använt dem?

    

Innan han ska åka säger han adjö till sin flickvän Tesha.

- Hejdå, jag ska åka nu.

- Vart?

 

- Tillbaka i tiden.

 

- NEJ! Snälla åk inte, du vet att de var jättefarligt då! De mördade ju varann hela dagarna, snäääälla!

 

- Ta det lungt, jag kommer inte bli mördad eller dödad eller slagen!

- Hoppas det...

 

- Ajöken.

 

 

- Så nu var det dags.

 

Jon gick fram till maskinen som skulle föra honom tillbaka i tiden.

 

- Så, koordinaterna, medeltiden.

 

När han knappat in tiden gick han in i tidsmaskinen.

Maskinen blev suddig och Jon färdades längre och längre tillbaka i tiden,från sin egen tid. 

 

 

 

 Vad den bra? Ska jag fortsätta med den?????????????

Kommentera gärna vad ni tycker.

Av Misan - 2 juli 2012 15:06

Jag har funderat på att göra en ny berättelse. En ganska kort sådan.

Vad tycks? Jag ska självklart fortsätta med Tottie ändå!! 

Jag vet att du läser detta, ta lite av din tid för att kommentera! Snälla, jag blir så glad då!    

   

 

Hej!

Jag har spelat Sims sen jag var 7 år och jag gillar det fortfarande.

Det hela började med The Sims 2, sen Medeltiden, sen det jag spelar bara nästan nu The Sims 3.

Jag skriver om mitt eget spelande, downloads buggar ibland små berättelser och saker som faller mig in.

Annars är jag galen i katter och Gaga. 

 

Jag gör gärna en gratis header till dej. 

blogg.se också.

 

Jag länkar inte bloggar, de som är länkade är de som jag läser. 

Men om du vill veta om du ska följa eller gilla bloggen,

läs bloggen istället för prestationen!

Lämna en kommentar, är det något som är dåligt, eller något som är bra?

Presentation

 

 

Copyright, ingen får ta mina bilder om jag inte sagt jag inte tillåtit något undantag!!!!

 

 

49 besvarade frågor

 

 

Hitta mig på thesims3.com som Misakatt, bli gärna vän med mig där! Klicka på bilden för att komma till min sida!

 

Mina egenskaper.

 

Kattperson, hetlevrad, älskar att bada, bokmal och dramatisk.

Följ mig gärna på instagram där jag heter Misakatten och lägger upp bilder på mest mina katter och min vardag :) 

Följ mig på twitter, misakatt där också ;)

Vill du spela något spel mot mig? Det vore kul! Sök på misansims eller misakatt så är det jag :)

     

    

Spelar du sims?
 Ja, MYCKET
 Nej, aldrig testat
 testat

     

Du får skicka frågor, tips till bloggens mail.

Vill du något annat får du självklart skicka det också!

Om du vill kan jag göra en header till dig, maila och berätta hur du vill ha den!

Jag tar emot gästinlägg och korta berättelser i bara en del eller två.

Om du har mer avancerade frågor, maila dom hellre istället för att skicka dem i frågerutan!

 

Hoppas du mailar till mig!

 

     

 

    

 

        

 

   

 

Vill du att jag ska länka din blogg?

Jag länkar bara bloggar jag läser dagligen!

Men var lugn, jag går in på i princip alla som länkat till sin blogg i kommentarerna!


Skapa flashcards